Начало > интересно, история > Google чества рождения ден на Никола Тесла днес

Google чества рождения ден на Никола Тесла днес

google-tesla-day

Не знам дали някои е забелязал , но днес на сайта на Google е с променено лого (както не е един път сме виждали различни картинки) , но не знам дали някои от вас са кликали върху логото за да видят за какво става въпрос. Та ако не сте – ето СЕГА имате този шанс.

Стана ми интересно и реших да направя статиика за да може повече хора да разберат за този факт , все пак съм му адаш. 😛 😀

За тези които не им се чете – на този ден преди точно 153 години е бил роден Никола Тесла – именитият изобретател. 😉

  1. Milena
    юли 10, 2009 в 12:54 pm

    трябва да си сложиш едно бутонче „ай лайк“ като във ФБ за по-лесно 🙂

  2. NiLPv
    юли 10, 2009 в 1:16 pm

    хаха 🙂 за сега съм доволен и така 😛

  3. Milena
    юли 10, 2009 в 1:30 pm

    ама е мн яко. аз като видях картинката си помислих, че са се вдъхновили от някакви магнитни бури, гръмотевици и потопи, а той Никола Тесла имал рожден ден 🙂 браво на Гугъл.
    бтв вчера в списание Economist имаше мн добра статия за новата операционна система, която Гугъл ще пускат. „Кроум ОС“ 🙂 виж я, ако не си.

  4. NiLPv
    юли 10, 2009 в 1:52 pm

    Ами аз също имам статия за Chrome OS , само че не харесвам преводи на имена и т.н. тъй като не се прави по този начин , живи и здрави да са хората от Economist , аз имам същата статийка и мисля че съм преди тях дори 😛

  5. Milena
    юли 10, 2009 в 2:19 pm

    аа видях ги чак сега твоите 🙂
    а за Кроум или Chrome зависи – някой хора просто са фанатици на тема кирилица :Р аз превеждах тази от Икономист вчера и навсякъде писах „уеб“, кроум, гугъл, майкрософт, уиндоус и т.н. а пък това clouds погледнах в некви сайтове, че го превеждат „облак“ или „компютър в облаците“ и така го писах.

  6. NiLPv
    юли 10, 2009 в 2:26 pm

    ами то ако трябва да се превежда ще се преведе облак , само че не става въпрос за облак просто , а за вид „shell“ или обвивка т.е. не е точно операционна система ама да не се задълбочаваме , няма смисъл има достатъчно информация в нета 🙂 А това за кирилицата ясно за фанатиците , но по принцип съм учен , и така трябва да е всеки научен според мен , че имена на почти всичко (планини, реки , морета , езера ,градове, търговски марки , всякакви подобни неща) не се превеждат. Но в крайна сметка то е едно кирилизиране а не е точно превеждане (случая с Chrome – Хроум). Приключих 😛

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

