Начало > новини, софтуер > Намиране на местонахождение чрез Google Maps – възможно в Firefox и Chrome !

Намиране на местонахождение чрез Google Maps – възможно в Firefox и Chrome !

Ако ползвате Chrome 2.0+ или Firefox 3.5+ ще забележите точка над зуум бар-а в ляво на приложението Google Maps , което теоретично трябва да открива местонахождението Ви благодарение на W3C Geolocation API.

Такива приложения има със  същата функция – Geode и Google Gears , само че ще му трябва още време да смогне както версията за мобилни телефони. Разбира се всичко ще се промени когато все повече приложения свързани с локализация/местонахождение видят бял свят и бъдат имплементирани (вградени).

За всеки случаи ударете по едно око , впишете мнението си и кажете колко точна е функцията. При мен се получи – показа ми че се намирам в София , но нищо повече. :).

via: Gizmodo

  1. 6thSense
    юли 11, 2009 в 9:59 pm

    Аз съм неоткриваем 😉

  2. NiLPv
    юли 11, 2009 в 10:12 pm

    кофти , мен ми показва над София точно 🙂

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

