Начало > преносими компютри > Apple може би ще даде избор за матови дисплей ! УРАаа! :D

Apple може би ще даде избор за матови дисплей ! УРАаа! :D

Appleinsider , както и Macrumors твърдят , че Apple обмисля варианта да върне опционалните матови LCD-та. За момента само MacBook Pro 17″ има тази опция срещу $50 , но най-вероятно 15″ и 13″-инчовите MacBooks могат да се сдобият с „екстра-та“. 😀

Мен лично винаги са ме дразнели т.н. „glossy“ дисплеи , поради простата причина от „лъскавия ефект“ който се получава. Когато имах Macbook (white от първите) , много му се радвах и знам какво е да е хубав матов дисплея , но следващите unibody лаптопи направо убиха всичко детско в мен. За съжаление аз се разделих (продадох) с бебчето си преди 2г. и в момента дебна добра оферта за ново попълнение , т.е. Macbook Pro 13″ , и ако Apple наистина го направят за есенната си серия (която аз очаквам и заради ъпгрейд на процесори от интел) , може би ще ме спечелят ! Определено се надявам. 😀

info via: Gizmodo и Macrumors

последната снимка via: Engadget 😀

  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

