Начало > изкуство > Скъпо дневниче , днес видях дървено бюро и мисля че се влюбих :)

Скъпо дневниче , днес видях дървено бюро и мисля че се влюбих :)

Marlies Romberg взима дървените клавиатури и компютри , които сме свикнали да виждаме и ги вгражда в абсолютна дървено бюро – Dear Diary 1.0 Workstation. 🙂

„Лично аз съм възхитена как света се променя в дигитален свят. На мен ми изглежда така , че дигиталния свят е персонален , но не личен. За пример , когато аз използвам Google , за да намеря информация за приятел , аз най-вероятно ще намеря информация за живота му , за домашните му любимци , фирмата му и може би преглед на дигитална камера която той скоро е написал. Забележете че дигиталната дума „Googling“ (гуугълствам) съвсем на скоро получи статуса на истински глагол в Холандия. Още един пример как двата свята се превръщат в един.“ Dear Diary 1.0 Workstation е по този начин както буквален така и метафоричен израз на слъбсъка на световете. Физическо напомняне че все повече , реалното и дигиталното стават неразличими.

Дълбоко е , но поне се вижда смисъла в творбата на Romberg.

via: Engadget

  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

