Начало > новини > Апартамент горя в ж.к. Левски „Г“ в София тази сутрин !

Апартамент горя в ж.к. Левски „Г“ в София тази сутрин !

Събота , 08.08.09. Дали просто съвпадение или поличба , но това е един лош ден поне за собствениците на апартамент в столичния ж.к. Левски „Г“ , София тази сутрин.

Какво се случваше тогава… спя си аз сладко сладко (както предполагам и много други хора) , и си сънувам дори , все пак е събота сутрин и изведнъж (странно нали) започват разни сирени да ми нахлуват в съня и в главата. ШОК! Чудя се какво става , реших че е възможно да е станала някаква катастрофа по магистралата , тъй като през булеварда до нас движението се включва директно с магистралата. Един път – минаха , втори път – минаха , е да ама трети път и то доста силно и не една… странно , захвърлих възглавницата и директно станах да видя какво се случва. За жалост гледката не бе хич приятна , особено за закуска , най-вероятно препечените филиики на някого бяха поизгоряли доста , може би са ги пуснали да се пекат и са отишли до банята ? Както и да е , стига с черния хумор , факта , е че видях черни пламъци да излизат от един от последните етажи на жилищен блок в другата част на квартала. Апартамента бълваше черни пламъци директно в още-не-разсънилото се небе , не знам колко време преди да се събудя и да видя , но ми се стори , че докато гледах и снимах , цялата ситуация т.е. намесата на пожарникарите в борба с огъня се случи доста бързо. Всичко беше приключило за около 1ч. до момента , в който аз пиша тази публикация. Естествено първото нещо което ми дойде на акъла , след като вече (пропускам да спомена , че естествено ми мина през главата дали всички са добре , предполагам всичко беше на ред но тъй като нямам никаква информация все още , може би по-късно в новините ще има материал , журналистичекски , не като моя) пожарна и полиция бяха там , бе да взема любителския си point’n’shoot фотоапарат и да заснема случилото се. Ето част от това което се случи , или това което аз „хванах“ за закуска :

edit- Ето и малко видео материал от края :

  1. август 8, 2009 в 10:32 am

    Егати да стане нещо интерестно в квартала и аз пак да съм изпуснал ;(
    А това в колко,часа е било ?

  2. Milena
    август 8, 2009 в 11:10 am

    кофти..това ми напомня за снимката, която един мой приятел от Москва ми прати – подобен на този блок, без част от стената (приблизително на 11-и етаж). историята – двама любознателни младежи намерили противотанкова ракета и си я занесли в къщи да я разгледат.

  3. август 8, 2009 в 12:50 pm

    Сутринта към 6:30 предполагам , аз 6:45 някъде видях че се случва и почнах да снимам до към 7:30. После направих последната снимка към 7:40. Нещо такова. Кофти работа , май и сега по обедните новини нищо не са казали…

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

