Начало > бъдещето > Интересно: преекспонираната реалност интегрирана в списание Esquire (видео)

Интересно: преекспонираната реалност интегрирана в списание Esquire (видео)

Писал съм няколко публикации за т.н. „преекспонирана реалност“ (augmented reality) и запознатите от вас знаят , че технологията набира скорост с множеството си и интересни приложения. За разлика от България разбира се , тя се разпространява доста успешно из западна Европа и САЩ. Когато за първи път видях какво точно представлява самата технология бях безкрайно очуден до каква степен човешкото съзнание за изобретателност е стигнало. С една дума бях впечатлен. Без да преувеличавам и да продължавам да говоря празни приказки ще кажа факта че съм впечатлен отново. Този път обаче т.н. преекспонирана реалност е интегрирана в списание Esquire! И разбира се това не е само научна разработка , бета фаза на някои проект или нещо подобно , не напротив , това е завършен продукт пуснат на пазара и може всички да му се насладят. Ето и видеото доказващо го:

via: Engadget , text: Аз самият 🙂

  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

