Начало > некво-никво > New YeaR – 2010 – New LoOk

New YeaR – 2010 – New LoOk

Ето че достигнахме и годината 2010! Без много приказки , само ще кажа че се опитах малко да „опресня“ блога , да го направя малко по-свеж и забавен.

За новото ми лого специално благодаря на моя много добър приятел SpaZ /дизайнер, музикант/ направо ме уби с тоя заЕк. 🙂 Супер много му се кефя , надявам се да ви хареса и на вас !

Относно новостите през тази година – тя тепърва започва , постовете ще завалят в най-скоро време , (поне когато не ме мързи) , както и новите ми идеи за персонални „снимки“ от ежедневието ми , с които мисля да разнообразя цялостно блога.

Енджой на всички ! 😀

Категории:некво-никво Етикети:,
  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

