Начало > мобилни телефони, некво-никво > В търсене на нов мобилен телефон. . .

В търсене на нов мобилен телефон. . .

Добрата стара Nokia E60 ми служи доста вярно за времето си при мен, но края на дните й се виждат.

В последно време разбрах няколко сериозни неща:

1. Трябва ми нов мобилен телефон

2. Не мога да си намеря подходящ

3. Това което искам – не мога да го имам

Телефона е доста приличен, специално за годината си на производство – инфраред, WiFi, BT , някои приложения, 3G , чудна работа. Само че… издъхва вече. Едно от нещата, които ме доведоха до мисълта и заключението че ми е необходим нов телефон, е че пиша много съобщения. Просто тук така стоят нещата, по този начин. По-малко разговори, повече текстови съобщения. В следствие на което разбрах, че ще е хубаво ако телефонът е малко по-бърз, с QWERTY клавиатура и/или тъчскрийн. Естествено и с възможности за по-добър, бърз и флуиден уеб браузинг както и туитърстване.

Нов план с нов телефон – звучи добре, само не и от финансова гледна точка. И поради именно тази причина нещата стават сложни, както и разбира се офертите на пазара.

След издирването на няколко десетки андроид базирани апарати, стигнах до извода че или искам нисък клас модел – подобно на LG Optimus One P500 или ZTE Blade. Или висок клас модел, който обаче да съвпада с изискванията ми. Това ще рече че съм хвърлил око на HTC Desire Z, Motorola DEFY, Atrix 4G, HTC Desire S, HTC Sensation. Проблема естествено идва от джоба. Наличието на хардуерна пълна клавиатура не е никак малък плюс и даже си е направо голямо предимство. Факта че до сега не съм бил собственик на тъчскрийн мобилен телефон от новите генерации също ще окаже влияние.

Като финал съм се спрял на тези две животни, които е невъзможно да имам:

Nokia E7 с Андроид и THE HYBRID 007SH :

Ако последния беше на пазара и парите не ми бяха проблем , да съм го купил на секундата. За мое огромно съжаление телефона се очаква до края на годината. От другата страна, положението със звярът на финландците хич не е добро също. Убийствен хардуер, индустриален дизайн, клавиатура, дисплей и доста прилична камера натъпкани в уникално тяло, за сметка на доста калпавия и доста изоставащ Symbian^3. Дали Anna обновлението ще подобри нещата значително – силно се съмнявам, но нищо не пречи да се изчака и да се види резултата.

Като заключение… дилемата не е много дилема, колкото неправилно време за решението, цените, наличността на телефоните и още няколко други фактора. Но това, че кеитаите заемат сериозна позиция с Android и новините от щаба на Sharp че всички AQUOS телефони ще бъдат отключени и пуснати по-късно тази година на европейския и щатския пазар, ме кара да оставам с надеждите си. Хайде сега времето да минава по-бързо и аз да спра да цъкам и да се облизвам пред снимките на двата модела. . .

  1. май 27, 2016 в 2:21 pm

    Нокиата си е най-коравото нещо за всички времена.Само дето съвременните марки вече не я предлагат.

  2. май 31, 2016 в 11:16 am

    ееее хвана ме носталгията с тази статия 🙂 Липсва ми първия ми GSM- Nokia 3310

  3. септември 15, 2016 в 5:01 pm

    Мани…с тия нови смартфони… Ползваш го 2 години и после не можело да му се обнови софтуера, не можело не знам си какво * стар е модела, ‘щото* ..и започва да забива.. Иии ама, добре си беше на времето.

  4. октомври 26, 2016 в 6:45 am

    И 5 години по-късно всички искат и имат iPhone.

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

